Ursh

Vaknade av att pappa ringer klockan halv tio. Birkon går upp och svarar. Sen säger han att jag måste ringa upp. I telefonen skrattar han bara åt mig för att jag är så trött. Har nästan glömt bort vad vi pratade om.

För det första avskyr jag när folk ringer hem hit tidigt. Inte förren klockan 11. Spelar ingen roll om jag brukar gå upp klockan 8, vill fortfarande ha det lite lungt. Sen speciellt när Birkon jobbar natt nu också. Nu har vi ju en riktig dunderkluns till telefon, som absolut INGEN i trappuppgången kan missa. Haha.

Men lite roligt var det ju faktiskt, händelsen med pappa i telefonen alltså.

Idag blir det att göra egna köttbullar och pannbiffar. Sen ska jag upp till huset och hjälpa Ronja vara hundvakt.

Hoppas ni andra vaknade på ett bättre sätt en jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0