Stor klump, blä

Har gått och haft ont i halsen och hostat i ett par veckor nu.. Vaknar med en fruktansvärt stor klump i halsen och det svider och är allmänt irriterande och jobbigt.

Vill bara bli av med det här nu, för idag har jag inte orkat gjort någonting alls. Ska försöka åka upp till huset och äta middag iaf. Skönt att slippa göra middag när man känner sig så här.

I morgon är det den 11 November och det betyder att om en månad bär det iväg till Egypten.. Ska bli så fruktansvärt roligt. Men fy så nervös man är :P haha

Ne nu ska jag kura ner mig framför teven.

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haha okej, men tandborstar är ju alltid bra att ha :P hon är för övrigt jättetrevlig!! en av de bästa jag har haft.

2008-11-10 @ 15:15:00
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0