Snöstorm!

Idag har jag varit i stallet och kollat på Ronjas hopptävling. Två flickor ramlade av, tur som var blev det inga rejäla skador. Inga sjukhus besök alltså. Ronja var riktigt duktig, jag är så stolt över henne! Hon har verkligen utvecklats, men tyvärr så har hon ramlat av ett antal gånger och fått riktiga problem med ryggen och höften. Det gör ju också så att man blir lite rädd när man ska hoppa hästar som man aldrig har hoppat förr. Men hon var riktigt duktig på Killroy! Är en riktigt STOLT syster!

Vilken snöstorm det är ute, har varit på ballkongen och soppat undan hur mycket snö minst 5 ggr under kvällen. Det bara yr ner.. Ibland låter det som att fönsterna ska gå sönder. Både lite obehagligt och mysigt på samma gång. Nu känns det ännu underbarare att veta att man snart ska utomlands :)

I natt får jag sova själv, älskligen gick just till arbetet. Tycker så synd om honom att ut i det här vädret och behöva jobba natt. Ursh!

Dagen har varit helt fantastisk, Birkon och jag legat och kurat ner oss framför teven. Sen har vi hållit på och dansat "vår" dans, lekt lite kung fu och så :) Riktigt barnsliga har vi varit, men hur underbart är det inte?! Enligt mig är det jätte viktigt att kunna barnsla av sig lite :)

Hoppas alla haft en bra dag i stormen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0