LURAD och MASSA SNÖ :)

Idag när jag vaknade och tittade ut genom fönstret är det alldeless vitt, av snöö! :  ) Inte trodde jag att den skulle komma så här tidigt och mycket.. Förra året var det ju knappt något alls.

Det gick en gammal dam ensam där ute med allt snö, med en turkos lång jacka. Shit va den lös upp. Detn vita snön och den turkosa jackan matchade varandra riktigt bra faktiskt.

Så idag har jag varit ute och fotat, älskar att fotografera vinterfoton : ) Så har pendlat mellan att tvättat och fotat. Åkte ner till stallet för att kolla på Ronjas hoppträning ockå.Självklart passar jag på att ta massa foton. Det är bara så vackert att fotografera träd med snötäcken.

Förut avskydde jag vintern, alltid så kallt och jobbigt att gå i snön. Men i år är jag överlycklig! Tog på mig massvis med kläder, täckbyxor och riktigt tjocka vinterskor, halsduk och vantar.. Man frös ju ingenting, det var bara mysigt att kasta runt massa snö med fötterna.

Min mamma gillade det också kan jag lova mig. Hon lurade mig!!

Mamma säger - Emelie titta där?
Jag vänder mig om och tittar, fattar inte vad jag ska titta på. Förren mamma skriker haha och mular hela mitt ansikte fullt med snö. Jag skriker och hälften av all snö åker in i munnen! Vilken lurefix hon är alltså.

Jag lovar, hon fick igen ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Em :D

jo jag har sett det. Att det ser konstigt ut när man kommer in på din sida- Jag vet faktiskt inte varför det är så. Du kan prova att gå in i kodmallarna och trycka på "spara kodmall" bara. Så kanske det ändrar sig.

Och nu ser menyn bra ut iaf :)

2008-11-22 @ 21:18:13
Postat av: Malin

Okej, det var ju konstigt ;/ ska jag prova gå in och kolla ifall jag ser nåt som är knas? för det ska ju inte vara såhär.. hm

2008-11-23 @ 12:33:48
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Erica

JAA! :D Jag har fått massor med julstämning nu :D

2008-11-23 @ 14:11:29
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0