Länge sen

I går blev det ju dricka av här hemma för att fira Birkon.. Det var riktigt trevligt enda tills vi kom upp till mobergs.. Alla kom in förutom en.. SUCK! Då tyckte inte jag och Birkon att det var värt att betala 100 spänn, så vi fick ta taxin hem igen och där slutade kvällen, utan dans på mobergs.. 

Birkon gick och sa att han hade ont i halsen och inte alls kände sig bra hela dagen igår.. Idag har jag känt mig så. Har inte orkat någonting.. Var tvungen att åka och köpa present till min kusin Anderas som fyllde åtta igår,men det var knappt att jag orkade det!  Annars har Birkon och jag bara legat framför teven och tittat på alla Spider-man filmer. Har aldrig velat se de filmerna tidigare, ettan har jag iofs sätt förr. Men då avskydde jag den.. Men nu tyckte jag faktiskt att alla tre var riktigt bra.. Hm? Va man kan ändra sig, haha!

Nu har Birkon gått till jobbet och jag ska när som helst gå och sova.. Behöver all sömn jag bara kan få. Så jag snart blir frisk.

För att knapra på massa halstabletter har jag inte lust med!










Kommentarer
Postat av: M o l l y

Svar: De vanliga :) de brukar jag oftast vara faktiskt. Enkelt och bra ;D

2008-11-01 @ 23:21:20
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, jo jag tyckte du kanske behövde lite tidsfördriv :) Men du tycks vara fullt upptagen med att bli frisk. Hoppas du blir bättre snart!



Jadu, det går ju varken framåt eller bakåt. Vi har börjat plåta med systemkameror nu, så nu är det iallafall lite enklare då jag slipper framkalla och förstora :P

Men jag saknar dig, då hade jag ju någon att snacka med ;P

2008-11-02 @ 11:00:09
URL: http://bunnytrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0