kvällsbloggning

Nu har det blivit lite mer bloggande iaf. Vi får se hur länge det håller i sig :)

Idag efter jobbet blev det middag uppe i huset. Så skönt att slippa laga maten själv men också att komma på VAD man ska äta :)

Under kvällen tittade kusin Josefin förbi, hon stannade ett par timmar. Riktigt trevligt. SÅ nu sitter man här, själv igen.. Älsklingen är och jobbar :( Nu vill man bara ha hem honom igen.

Tog det där drickvaccinet idag också. 420 spänn. Men jag vill inte få problem i magen när jag är i Egypten. :)

Förresten så luktar det fruktansvärt illa ute på vår ballkong. Josefin tror att det är ett lik som ligger under snön. Jag börjar nästan tro på det. För har aldrig känt den där doften förut. Det var ju en stackare som frös ihjäl utanför sin port, hörde jag någonting om. Iofs vet jag inte var i landet heller, men det är ju bara för hemskt!

Ne nu ska jag dra mig till sängs. Så jag orkar upp i morgon. Natti



Kommentarer
Postat av: Josephine

Gud vad skönt! nu kan du ju röka och så när den lilla sover och så. :)

Vad ska du hitta på idag på din lediga dag? :)

2008-11-27 @ 10:54:19
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0