Irriterad för mycket!

Min dator gick sönder i förrgår så har inte blivit mycket bloggande. Har ingen aning när jag får tillbaka den från elgiganten heller. Men de skulle höra av sig mitten av veckan för att säga vad som var fel och hur de skulle göra.. Så det kommer nog ta ett tag, tyvärr!!

Birkon och jag gick ned till arbetsförmedlingen igår. För att skriva in mig. Självkart kommer vi en kvart innan de stänger. SÅ jag skulle gå in på internet och fylla i några formulär och komma in på måndag..
Nu när jag har pallrat mig upp till en dator för att skriva i formuläret tror ni inte att man inte kan göra det på helger efter klockan 18:00??? Klockan är 18:20 nu! Fasiken så irriterad jag blir!

Får se om jag orkar ta mig upp till mammi i morgon, ska troligen träffa Sara, men det blir nog en sväng upp hit iaf.

Dagen har jag och älskligen tvättat, varit på granngården för att byta Phil och Wendies mat, shoppat lite nya bh:ar och nu är jag här uppe i huset! : )
Får se det positiva i det hela, att jag får ju faktiskt umgås med familjen nu, istället för att sitta och fylla i det där tråkiga formuläret : )

Ha en fortsatt underbar helg, alla bloggare och icke bloggare!











Kommentarer
Postat av: Erica

Haha kul att jag kunde få dig att le även fast din dator har pajat! :D Haha! Nej det förstår jag, synd! Hoppas fasiken att dom skyndar sig där på elgiganten med din dator. Är det en bärbar du har?

2008-11-08 @ 20:24:56
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh va härligt! :D Gud vilken bra vän :)



Ah dagen har varit lugn och underbar. Själv då?

2008-11-09 @ 19:25:26
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0