Inte mycket bloggande

Har inte blivit så mycket bloggande på senaste.

Idag har jag och Birkon rensat på datorn, bränt ner massa låtar och foton på skivor så vi kan omformatera den i morgon. Sen åke vi upp till huset och åt en jätte god köttgryta som mammi bjöd på! Tidigare idag gjorde jag en chokladkaka så efter Ronjas ridning kom mormor, mamma och Ronja förbi och smakade den! Mamma och mormor gillade den skarpt. Men tyvärr inte Ronja.. Hon gillar inte choklad.

Sen har Birre och jag sätt på Saw 2.. Ska se de andra sen också.. Har hört att alla de filmerna ska vara riktigt bra.. Så vi får se :)

I morgon blir det lång promenad, omformatera datorn, leta arbete och bara myspys med älsklingen nu när han är ledig!

Fasiken, nu börjar det kännas att vi snart ska utomlands! Måset shoppa massa grejer innan dess. Vet inte riktigt hur jag ska göra det. Av den anledningen att jag lever snålt nu när man är arbetslös!
Har lagt undan pengar till resan, så där kan jag leva lyx.. Men ah, kanske får nalla lite där i från eller köpa allt där!











Kommentarer
Postat av: fia

jaa, det är så kul.. vill bara sitta en hel dag och pyssla:D

2008-11-04 @ 21:43:48
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Erica

hahah ja :D det blir ju inga problem med barnvakt :D Och det känns ju skönt. Frågan är bara om JAG kan lämna bort henne :P

2008-11-05 @ 17:06:31
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0