Biljard med Birkon & Per

Ikväll ska jag och Birkon åka hem till Per :)
Dricka lite, spela biljard och troligen spela lite gitar hero och kareoke. Riktigt roligt ska det bli!

Har precis klippt Phil, har försökt dammsugit upp allt hår. Men det är precis överallt iaf.  Fin blev han, det är ju huvudsaken.

Nu är det inte lång tid kvar tills Egypten resan, guuuuh vad jag längtar. Det är så fruktansvärt kallt ute.. När jag vaknade i morse sved det så fruktansvärt i halsen, igen.. Det var inte länge sen jag hade så. Hoppas att det är borta när vi åker.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Så bra! Ja, eller jag vet inte .. jag är mer inne på sjuksköterska och arbeta inom geriatriken-demensvård (äldrevård), barnmorska (förlösa) eller gynekolog. Ska börja plugga komvux nu till våren och kombinera det med undersköterskeutbildning. Känns det som nu i alla fall! Haha, men jag kan ju hinna ångra mig!! :)

2008-11-21 @ 14:03:07
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0