Rofylld dag ute i skogen.

Idag har inte internet fungerat på hela dagen.
Anledningen är att de har haft av en ledning uppe i Görla.
Så tog med mig datorn upp till huset, för att betala lite räkningar, alltid lika roligt, eller inte.

Har också passat på att gå in på en foto sida, så ska jag framkalla lite bilder från studenten.
Fick hem 100 bilder från studenten idag, men har 100 till som jag vill ha på fotopapper :)
Om man bara har dem på datorn, så tittar man inte alls lika ofta, mot vad man skulle ha gjort om man har i ett album.

Idag tog Birkon & jag också en foto-skogspromenad.
Det var blött och massa sniglar överallt. Inte så fräsht kanske, men mysigt. När man lyssnade riktigt noga hörde man fågelkvitter, vattendroppar som föll ner på andra löv etc.
Lägger upp bilder senare, har inte med mig sladdarna hit upp.

Fick veta att Anneli vann på budgivningen idag, Grattis snuttan :)
Nu ser både jag & Birkon fram emot dina hemma fester.
Vi är ju alltid hos oss annars, så det ska bli så underbart! Haha.

Var inne på Malins blogg idag också, där hade hon skrivit jätte fina saker om mig.
Jag kommer verkligen sakna den tjejen, under de tre åren på roden hade vi både för och motgångar.
MEN som hon skrev, vi stod ALLTID på samma sida, vi mot ALLA andra ;P

Ne nu måste jag sluta, det blev mycket idag :p

Jag börjar gilla att blogga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0