Midsommarafton

Midsommarafton blev både bra och dålig.

Hade det jätte trevligt uppe i huset.
Birkon, Mamma, Ronja, Mats, mormor och jag åt sill lunch.
Fast jag åt bara lax och färskpotatis, riktigt smarrigt.

Vid fyra kom Madeleine och André, jätte roligt att de båda kom.

Jag gjorde en egen midsommarstång som bestod av, parasoll, gardinstång och gröna blommor i någon slags hänggrej. (Bild kommer). Alla gillade den, så de var tur. Lite annorlunda.

Vid fem kom även Ola och Kelly, satt och pratade om studenten och golvet i 3an.
Ola är golvläggare så Birkon och jag fick många bra tips.

Efter grillningen gick jag, Birkon och André över till Joakim.
Fia, Birkon, André och jag spelade kubb.
Det har ALDRIG, gått så dåligt för mig, haha.
Men det var riktigt roligt.

André var lite nyfiken på hur jag och Birkon träffades, han har aldrig fått höra det tidigare, så det var jätte roligt.
Speciellt när han frågade mig och inte sin bror ;P En härlig grabb det där.

Sen gick allt utför... Trist, ja men så blir det ibland.

Första midsommar firandet med Josefin (Fia), en sån härlig flicka det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0