Känner mig som en hemmafru!

Idag ska jag bara göra massa tråkiga saker.

Dagen började med att jag hade tänkt sova ut, men icke!
Birkon hade glömt ställa min klocka på mobilen, så jag vaknar av att det ringer. Men samtidigt så tror jag att det är jag som ringer till honom i drömmen. Så jag skiter i att svara.
Men sen vaknar jag till lite och förstår att det inte är en dröm, helt sjukt!

Det kändes ju så verkligt.

Så gick upp vid 8:30 istället för 10:00.
Hittils har jag hunnit plockat in den rena disken i skåpen och satt in det skitiga i diskmaskinen, tvättat två tvättar + hängt, varit ute och solat med Fanny. (Är hundvakt idag, de andra är på åland). Men jag har faktiskt bäddat rent också.

Känner mig verkligen som en hemmafru, men någongång måste väl vara den första!

Sara kommer nog förbi idag, hon skulle höra av sig.
Ska bli trevligt. Vi träffas ju inte så ofta längre, tyvärr!

Måste bara berätta, haha.
Igår kändes det som att jag var ett litet barn, med Birkon och Ronja.
Vi spelade kubb, hade kottkrig, brottningsmatcher och så lekte vi leken, burken.
Senare på kvällen tittade två till små barn förbi, Johan och Fia, så trevligt!
Det är skönt att känna sig som ett barn ibland också.

I går var jag ett litet barn och idag hemmafru.. Det gick snabbt det där.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du med.';<3^~

Jag älskar dej, God natt:)

2008-07-06 @ 22:53:57
URL: http://ronija.blogg.se/
Postat av: Ronja

Du med.';<3^~

Jag älskar dej, God natt:)

2008-07-06 @ 22:54:29
URL: http://ronija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0