Fredagen den 13 juni, min student :)

För det första vill jag bara skriva, FY FAN VA ROLIGT DET VAR.
Jag kommer aldrig glömma den här dagen. Jag trodde inte alls att det skulle kunna bli så här roligt. Allt från champagnefrukosten till mobergskvällen blev underbar. Tack alla för de fantastiska presenter jag fått  och för att ni ville vara hos mig och dela denna dag.

Jag har HELA tiden tänkt studenten som något roligt. Men idag förstod jag verkligen hur mycket jag kommer sakna många av dem i klassen. Att läsa vad alla har skrivit i min mössa gör mig bara så glad.

Jag, Mia och Adam försonades, något som verkligen var skönt. Nu blev det lixom ett avslut. Något jag aldrig trodde skulle ske.

Tack mamma, mormor, Mats, Ronja för att ni hade fixat så fint här hemma till mig. Allt var så perfekt, ni tyckte vi hade många motgångar, med bilen, vädret, rostbiffen och allt annat. Men det blev en dag jag kommer minnas resten av mitt liv. Så tack!

Tack alla vänner som kom, Anneli, Per, Fia, Mikaela, Jocke, Chris, André, Linn, Fanny, Nicklas m.fl, ni alla är fantastiska.

Tack Marie-Louise för att du sydde upp min vackra studentklännig.

Tack pappa och farmor för att ni kom på utspringet, trodde aldrig att ni skulle komma. Det är något jag aldrig kommer glömma.

Jag vet att jag inte har skrivit alla namn, men jag tackar alla som har gjort denna dag till något stort, ni vet själva vilka ni är.
 
Men mitt sista tack går till... Birkon, världens underbaraste pojkvän, som alltid är på sitt bästa humör och gör mig så underbart glad, jag älskar dig.

Klassen, jag kommer sakna så många av er. Vissa lärde jag känna bättre än andra, men ni alla vet att ni är unika på ert eget sätt och jag kommer aldrig glömma någon av er.
Den person jag mest kommer sakna är Malin.C, vi har varit vänner från början till slutet. Vi har alltid så underbart roligt och du är så fantastisk.

Även om vädret sög, så blev dagen helt FANTASTISK!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0