FLYTTDAG

Dagen började redan vid nio, drack igår och var ganska seg, men de fungerade.

Madde kom vid tio och hämtade oss, vi åkte ut till Manne för att hämta ett stort släp, som vi kan flytta grejerna i.
När han ska sätta på den så klantar han sig, att där man kopplar ihop släpet med bilen åkte rätt in i bakluckan. SÅ det blev ju en bula, pinsamt. Mamma och Mats blev inte glada, med deras nya bil.. Attans.

Första gången Madde körde ett släp och det där var riktigt stort, vi behövde bara åka två lass, sen var allt borta ur lägenheten och förrådet.

Så pappa och M-L  kom in till oss för att flytta alla våra saker. Jätte snällt av dem. Allt gick på en timme, men vi var ju fyra personer också.

Idag beställde vi vårat kök också, hade ju tänkt göra det tidigare, men de har skitit sig lite för oss innan. Så jag lade handpenningen, så kommer det om ca. tre veckor.

Blev grillning i regnet idag också. Vi åt middag  vid 21. Sent men det blev så smarrigt, jag och Birkon grillade åt hela familjen.

I morgon blir det hemmabutiken och köpa vitvaror, tvätta och börja städa i gamla lägenheten.

Ne nu ska jag traska vidare.
Blev rätt mycket idag.. Haha

Kommentarer
Postat av: Malin

hihi taaaack så mycket! :D ja det är klart vi måste ses snart!! kommer tyvärr vara borta rätt mycket nu i juli.. i helgen ska jag på hundutställning. Nästa vecka är det skåne. Veckan därpå måste jag vara hemma hela tiden för då ska jag ta hand om huset och hundarna :P men veckan därpå!! då kan vi göra något såklart :D Puss (L)<3

2008-07-02 @ 18:41:31
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0