ÄNDRING

Egentligen skulle vi ha flyttat den 1 Augusti.
Men nu ringde vår mäklare och berättade att han som har köpt denna kan flytta in tidigare.
Så på torsdag flyttar han in här och vi flyttar upp till huset.
Tills vår lägenhet är klar.

Pappa ska hjälpa oss flytta upp grejer till huset på lördag.
Så idag ska jag bara packa i massa grejer i kartonger.
 
Han ska även sätta in vårat kök och min morbror ska kakla badrummet.
Så underbart att man har folk i släkten som kan göra grejerna.
Slippa betala hur mycket pengar som helst, bara för att anlita någon.

Joel gick just, var här med mormor, ååh vad jag älskar den där ungen.

Jaja, nu måste jag fortsätta, bye!!


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi :) tycker också att den är rätt fin faktiskt.

2008-06-28 @ 00:37:16
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0