17 Juni

Idag tog jag och Birkon en sväng på stan.
Shoppade tre tröjor, alla likadana fast olika färger.
Jag älskade kvarliten :)

Nu på kvällen har jag och Birkon varit hos Anneli och Per.
Vi tittade på två filmer, I am legend och One mist call.
Har redan sätt I am legend, men den är riktigt bra så det gick att se den igen.
Men One mist call var ny och jag gillade den, ser fram emot 2:an.

Hände inte så mycket mer idag.

Anneli hade bränt massa studentfoton till mig idag, så många roliga foton.
Nu har jag 795 studentbilder ;P Så mycket bilder togs. Varav 500 har jag själv tagit.

I morgon ska jag och mamma åka och beställa min nya soffa :) 
Som jag fick av henne och Mats som studentpresent.
Skäms f

Kommentarer
Postat av: emma

ska det komma en tvåa av one missed call? :P

2008-06-21 @ 21:44:48
URL: http://emgustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0