Suck..

För ett par månader sedan började min mobil krångla.
När jag pratade i telefon fick jag stötar och grejer.
Men jag fortsatte använda den och igår kväll slutade den fungera helt.
Den lyser när man trycker på On-knappen men det blir inget mer.

Jag behöver ju ha en mobil, så har gått och köpt en ny billig grej.
Den hade de saker jag behöver, så det får räcka.
Har heller inte lust att slänga ut massa pengar på en mobil nu när man håller på och renoverar.
Sen behöver vi ha massa nya inredningsprylar till lägenheten.
SÅ jävla mobil, varför slutade du funka just nu för?

Skit mobilen ---->



Till en nyare som vi hoppas fungerar ---->



Haha nu märkte jag en sak, de har ett par likheter, vet ni vilka?


Kommentarer
Postat av: Michelaaajn

Den mobilen är fiin :D

2008-07-15 @ 01:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0