Spackelgumman, det är ja det.

Idag har jag spacklat i nästan alla grejer i lägenheten.
Jag tyckte faktiskt att det blev riktigt bra. Birkon har börjat kalla mig spackelgumman, åh skrattar. Jag tycker att det var skit kul faktiskt. Han fick måla klart garderoberna, som bara är såå tråkigt. Har redan målat en gång i alla.

Dagarna går bara åt att fixa i lägenheten, det är både roligt och tråkigt.
Jag menar, det känns som att man inte hinner med något annat. När man kommer hem på kvällen är man helt slut och vill bara lägga sig i soffan och glo film. Man orkar ju inget annat.

Idag var jag och köpte utemöbler till ballkongen. Bordet och ena stolen var hel.. Den andra var ju så klart sönder.
Så måste lämna tillbaka den i morgon. Förresten så AVSKYR jag tjockishuvudet där jag köpte möblerna.
ALLTID SÅ J-VLA OTREVLIG, JÄMT. Klarar inte av henne.

Hade ju tänkt köpa en soffa där ifrån, innan jag köpte den jag har nu. Men hon var så otrevlig så jag klarade inte av att köpa den där. Jag förstår ens inte hur korkad jag kunde vara att köpa utemöbler från det stället.
ALDRIG mera. Åh, kärring.

Saknar Birkon, han jobbar natt den här veckan. Vi bara arbetar på dagarna, sen hinner vi knappt hem innan han ska gå. Åh, jobbigt att inte ha sin älskling i soffan och gosa med. Mitt hjärta det där ju.

Ne nu ska jag gå och glo på teven.
Hoppas alla haft en suverän dag, fint väder idag också, självklart, när man måste arbeta!

Bye

Så fin garderoben blir när man målar :)
Vilken skillnad!


Nu är förresten alla garderober klara :)



Köket, lite av det, så vidrigt..
Ja vi ska ta bort det där luftgrejen ;P

Men spacklat har jag gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0