Slappdag.

Idag har jag inte gjort någonting alls i lägenheten.
Men jag ska nog ner snart.

Har varit och bytit en ballkongstol som var sönder. Köpt lite mer tapeter. Men va svårt det är att bestämma sig vilka man vill ha i varje rum. Först hittar man hur många som helst. Men nu är det så illa att vi inte vet vad vi vill över huvudtaget.

Grillning idag också, så smarrigt. Även om det blev pommes till. Jag föredrar färskpotatis. Men man kan ju inte alltid få som man vill..

Har faktiskt städat idag också, kom jag på nu! Hjälpte mamma lite grann.

Nu har jag sovit i soffan, varje natt sen jag köpte den. Såå skön. Anledningen till att jag sover i den, som jag kanske redan har skriivt, är för att jag har såå svårt att andas/sova i mitt lilla rum här i huset, speciellt nu när jag är sjuk.
Men jag trivs där nere, jag och Ronja ser på massa olika filmer hela natten tills vi somnar.

Ne nu får jag väl dra mig neråt till lägenheten.

SENARE
Nu har jag kommit hem igen, tre timmar senare.
Jag har målat två element, massa överskåp, dörrkarmar, golvlist och massa annat grejs.
SÅ nu är jag riktigt nöjd. Birkon kommer bli chockad när han kommer ner dit i morgon, jag lovade honom att jag bara skulle göra överskåpen ^_^

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0