Sjuk, sjuk, sjuk

Jag blir galen.
Klarar inte av att vara sjuk, har fruktansvärt ont i halsen, hostar och är jätte snorig.
Kännner mig snurrig och konstig. Jag som ska ner och måla i garderober idag, i stark färg. Kommer tuppa av.

Nu när man inte har tid att vara sjuk, eller att ta det lungt så kommer det. Jag har nog inte varit så här hes och snorig på flera år. Jag som är sjuk ofta, vet inte hur jag ska palla dagen.

Idag ska Birkon åka och köpa golvet till hela lägenheten, whoho, allt börjar ta fart, snabbt!
Men de levererar hem det till oss, för det är cirka 70 kvm parkett golv. Vet inte riktigt hur vi ska få hem det annars.
Tar väl cirka 2 dagar.

Jaja, ska försöka palla mig ner till lägenheten.

Ronja klagade på att jag hade för få bilder.
Så lägger in en bild som jag tog den 8/7 innan Barkaby, senaste fotot.


 



Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på dig Emelie. Du klär i rosa;) / Fanny

2008-07-13 @ 17:24:39
URL: http://silenthill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0