Så galet men så roligt!

Idag gick jag upp vid fem som alla andra dagar.
Gick till jobbet och gjorde mitt bästa, som också alla andra dagar.
Efter det kom Mats och hämtade mig, gjorde mig klar inför ålandsresan.

Det var mycket trevligt, även om jag var där med bara massa äldre, Mats, Mamma och Tommy.
Så varmt ute på däck, blåste inte någonting alls, helt fantastiskt.
Men vattnet var inte lika fräscht, så mycket alger eller ja det där de har gått ut med på nyheterna och på teven. Har aldrig sätt något liknanade förut.
När vi kom hem till Norrtälje igen så tog vi taxi från stationen.
Det stod ett annat gäng där, de tog den första taxin och åkte i väg.
När vi kommer hem märker vi att vi hade mer grejer än vad vi hade köpt. En flaska rom, 2 flaskor sprit, 2 limpor cigaretter och en rosa liten tandborste.
Vi fattade ingenting. Men vi tackade och tog i mot.
Efter några minuter kommer en taxi och vi förstod att de kom och skulle hämta det.
Tur att vi åkte samma taxi bolag, annars skulle vi aldrig kunnat lämna tillbaka det.
 
Sen såg vi en gubbe som såg ut som en tjej. En perfekt tjejlugg och page. Haha. Det var lite roligt faktiskt.

Ja en helt sjuk dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0