Om shoppingen i Barkaby!

Nu har jag äntligen handlat min soffa, hittade en som var på rea, kostade egentligen 20 000 :- men fick den för 10 000 .-
Kändes jätte bra. Den ser mycket större ut här hemma än vad den var där, men snygg är den!
Tur att jag har en sån fantastisk mamma och "låssas pappa" som betalade hälften (studentpresent).
Det blev inte den soffan som jag hade tittat på i tidningen, den här var så mycket bättre och snyggare!

Handlade lite små grejer på ikea också, men för att vi inte hade något lås på släpet där soffan var, vågade vi inte vara borta inne på ikea för länge. Helt sjukt, jag hittade en fin vattenkanna, som jag tänkte då vattna våra blommor med. Men sen kom jag ju på, vi har ju inga riktiga blommor, bara massa plast.
VI dödar de riktiga bara, så ja, de var en onödig grej. Men men..

Gick in på skopunkten också, köpte ett par söta skor, med en pytteliten klack och rosett.

Kom alldeless nyss hem från Frank´s färg. Nu har vi köpt, alla prylar till förarbetet, tapeter, färg och sånt.
Nu fattas bara tapet till hallen och köket. Annars är allt klart. Underbart!

Hoppas att alla har haft en bra dag, min har varit fantastisk.
Allt har bara flytit på som ja jag vet ej.


Min outfit inför resan till Barkaby.
Ikea & Finnlandia

         

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-07-08 @ 18:26:20
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Ronjaaa

Ja men det är väll bara att komman ener och hälsa på:)

Jag finns ju i stallet:)

2008-07-09 @ 15:49:51
URL: http://ronija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0