Ledig idag, men mycket jobb iaf.

Idag satt vi upp de sista våderna i sovrummet. Underbart. Det blev riktigt fint.
Var ledig idag, underbart faktiskt. Slippa gå upp klockan fem..
SÅ idag har jag och Birkon som sagt satt upp de sista våderna i sovrummet. Sen har jag målat fönstrena i köket, hallen och lilla sovrummet en gång till + ett element.

Trodde ju att jag hade målat klart nästan alla fönster, men icke.. Så fel man kan ha.

Nu har vi äntligen beställt en sprayspruta så vi får färg på HELA elementet. Vi har ett par sånna här jätte gamla tjocka som man inte når fullt med penseln. Så det är skönt. Likaså kan vi ta taket med den.

Sen var jag och kollade lägenhet med mormor idag, till henne alltså. Den var fin på bilderna, men när man kom dit kändes det så instängt. Kändes inte bra alls. Så vi gick ganska snabbt.

Ne nu ska jag se lite på teve, sen sova, jobba i morgon igen. Tror jag är ledig på lördag, men är osäker, får ta reda på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0