jag har förälskat mig i en låt.

Underbara fia luttan.
Har gjort mig förälskad i en låt.
Trodde aldrig att jag skulle börja älska den här låten så mycket.
Helt galet.

Många låtar finns det, som jag älskar. Men denna är helt ja jag vet inte.
Inte alls min stil på låtar, men, ja jag älskar den helt enkelt.



Iofs, så tog det ett tag innan jag började gilla den.
För när jag sa till Fia att hon skulle överföra denna via blåtand till mig, så trodde jag att det var en annan låt.
Som jag har velat haft jätte, jätte länge. Men jag vet som sagt inte vem eller vad låten heter.

Säg vad ni tycker om låten!

FÖRRESTEN jag tror jag är störd, jag vet inte hur man lägger in en video i bloggen?
Har gjort allt vad jag kan tänka mig. Jag har tagit den där video grejen, men det går inte.
Kan någon förklara för tröga mig?

Tack vare Malin så fick jag in videon till slut.
Den är inte den bästa, men låten är bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aha, är det en 'riktig' film eller en mer semesterfilm alltså ett minne:)

2008-07-25 @ 23:19:07
URL: http://buumbi.blogg.se/
Postat av: josefinefia

Underbar låten helt enkelt gullet;]

2008-08-08 @ 12:11:49
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0