Igår, roslagsnatta, idag, rivning.

Igår var det roslagsnatta.


Jag, Anneli, Birkon och Per gick ner till stan, tittade lite.
Shoppade en supersöt liten silverväska, en klänning och ett par byxor.

Efter det gick vi till Dejva för att ta oss en cider på uteserveringen.
Riktigt trevligt var det, Pontus kom lite senare också.

Åh, sen träffade jag Malin & Linda. Det var så roligt att träffa dem.
Har inte sätt någon av dem sen studenten.

Idag börjar rivningen.

Klockan 11:00 är trean vår.
Så idag ska vi dit och riva tapeter, kök och garderober.
Tack alla som har erbjudit sig att hjälpa till, det är så snällt av er.

I helgen är det FF, haha är inte van att inte ha det,.
Men nu när vi bor uppe i huset är vi inte bara två, utan fem till sex personer HELA tiden. Haha, både positivit och negativt.
Ne alla vuxna ska åka 40 timmarskryssning. Så då blir Birkon och jag hemma, så ska vi ta hand om Ronja, Fanny & André.

Tack Birkon för att du är världens underbaraste pojkvän, du gör så mina ögon tindrar hela dagarna långa.

Hoppas ni alla har en bra helg!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0