Digilooo

Idag skulle alla på digilooo förutom jag :P
Haha, men det blev då så att jag, Mats och min mor åkte upp och tittade iaf.
Fast utanför. Det var trevligt, fick se många konstiga saker.
Till exempel en tjej som satte sig och kissade bakom en pytte litet träd.
Hon sätter sig självklart med rumpan rätt emot vår bil. Så ja, det var ju något intressant för killarna.
Förstår inte hur man kan sätta sig och göra något sånt, men men. Jovisst måste man kissa om man behöver, men just där? haha.

Birkon & jag skulle ha träffat Perra idag egentligen, men han orkade inte.
Lite trist, vi som hoppades på att någon ville göra något med oss. Allt vi gör nu förtiden är att vara i lägenheten.

I morgon åker mamma, Mats och Ronja till Överkalix, ville också med, men kan ju tyvärr inte. Ska vara hund, katt, marsvins vakt :P  Alltså till sex djur + birkon då :)

Ne nu ska jag försöka ta mig i kragen att göra något :)

Hoppas alla haft en fantastisk dag.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0