Cirkus Maximum, Feedback + bilder

  • Alla människor på scen var sjukt duktiga och riktigt skickliga.
  • Man såg att djuren led, en häst var såå smal att man såg alla revbenen.
    En katt som fick hoppa genom eld? Helt sjukt. Ah, massa sånt skit. ILLA
  • Det var roligt att gå med Birkon, Ronja Anneli och Per.

Jag skulle vara gladare på cirkus om man bara fick se alla människor. För vissa gjorde så unika grejer så man kan knappt fatta att han/hon gör det hon/han gör. Jovisst gör alla djuren helt makalösa saker dom också, men är det vad de vill göra? Vill det sitta inlåsa i burar när de inte uppträder? Vill de få smisk när de inte gör som människorna säger? Vill de inte bara vara ute i det fria? Springa runt på gröna ängar? Jag tycker så synd om dem.

Nu tänker säkert många, varför gick hon på cirkusen? Jo för att andra år, som jag har gått, har jag inte tänkt på det här sättet. Jag har inte tyckt att det har varit så illa som det var det här året. Jovisst, jag var mindre, kanske därför jag inte tänkte på samma sätt, men det är bara så illa.

Innan vi gick in på cirkusen så stod det cirka tio personer och gav ut lappar om hur djuren behandlas på cirkusar, de stod verkligen för att ta bort djuren från cirkusar. jag tycker det var starkt av dem, att våga stå där, precis utanför. Jag tror att alla som såg dem, fick en tankeställare. Det har blivit färre och färre personer som går på cirkus varje år. I år syntes det verkligen.

Skippa djuren & ta in fler människor, jobba på alla konster och kom på fler unika grejer, så tycker jag.


Väldigt dåliga bilder, pga all skit i luften och ljuset.

 
               
         


                                      
    

          Denna gubbe var så grym. Han hade den där ställningen på fötterna, sedan hoppade en boll upp på dessa steg och rätt i korgen


  

            
  


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja men nu har jag inte träffat Dukat på länge så kan ej skriva men när jag kommer hem från mitt ridläger, då du då har du nått att kommentera:)

2008-07-06 @ 22:36:05
URL: http://ronija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0