Arbetsdag 2

Nu har jag klarat av två arbetsdagar ute i arbetslivet :) Det var ett jädrans bra tag sedan jag jobbade, sist på tösse.
Att gå upp 5:15 varje dag är inte direkt något jag älskar. Men det fungerar, cyklade upp till hotellet idag, tog 18 minuter.
Trodde jag skulle dö upp för bergsbacken, haha!

Jobbade med en härlig ryska idag, Alina. Vi jobbade på riktigt bra tillsammans.
För att hon inte pratar ren svenska blir det lite problem ibland. Som en grej, jag trodde att hon frågade mig hur gammal jag var, idag. Så jag svarade, fyller 19 om 2½ vecka. Så säger hon: HAR DU 19 BARN?
Haha ack så fel det kan bli ibland.

Skulle som sagt inte ha jobbat i helgen. Men så blev det.
Igår åkte Birkon och jag upp till Fia och Johan. Eller hem till Fia. Där grillande vi och badade ute jacuzzi. Det var riktigt härligt. Vi skulle egentligen ha druckit också, eller de drack men inte jag. Hade sätt fram emot det där så mycket och så självklart måste jag jobba. Men jag vill verkligen få in en stor fot där, så då måste man jobba och visa framfötterna.

Idag har jag, Madde och Birkon åkt runt och handlat lite grejer till lägenheten, var inne på järnia 3 gånger. De blev nog lite chockade där :P Sen har Birkon satt upp nästan all tapet i sovrummet. Men vi tog en slapp kväll nu, pga att jag inte har sovit mer en 2 timmar på två dygn. Tack vare en viss person, tål dig inte.

Mamma, Mats och Ronja kommer hem tidigare, för massa grejer som har hänt.  Så jag kan säga att jag kommer flyga på dem och ge alla en stor kram, för så mycket har jag saknat dem den här veckan.

Ne nu ska jag ner och tvätta min snygga vita skjorta jag ska ha på jobbet i morgon :)  Det bästa är ju att man får 100% då, så det blir lite pengar i plånboken :)

ARBETSKLÄDERNA:




Svårt att se glad ut klockan 5:20 på morgonen :P

Bra avslut på dagen, jacuzzi med Birkon, Johan och Fia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0