Äntligen.

Nu är vi helt klara med all måleri på garderober, fönster och element i sovrummet. Så i morgon ska vi börja måla tak : ) Who, så snart är hela sovrummet klart!

Sen är det faktiskt bara så att det är fönster och några få element kvar att måla innan taket kan målas i de andra rummen och sedan tapetsera.

Känns så fantastiskt, kom precis där ifrån.
Även om det ser så förj*vligt ut just nu, så känner man den här "myskänslan".

Målade klart allt på ballkongen idag som sagt, så nu när vi var där så satte jag ut utemöblerna. Ååååh, det blev så fint!
I morgon ska vi köpa "låssas gräs" så då blir det ännu finare där ute. Mysigt att gå på då med.

Åh, just nu är jag bara så överdrivet lycklig!
Allt går så bra i lägenheten, alla djuren är underbara, Birkon och jag har hela tiden ett leende på läpparna.
Sen fick jag veta tidigare idag att vi tar ledigt lör eller sön från lägenheten, så ska vi ut på sjön hela dagen med Pappa :)
Så mysigt, så måste ner och köpa bikini i morgon så man kan ta sitt första dopp =)

Känns så underbart att börja få tillbaka kontakten med pappa, eller tillbaka, tillbacka, att jag börjar få en bra kontakt med honom. Nu känns det som att allt kommer bli bra, något jag aldrig kunnat tro innan.

Jaja, jag skulle kunna skriva så mycket mera bara för att jag är så överdrivit lycklig! Men jag förstår att ni inte orkar läsa all min skit.

Ha en fortsatt bra kväll underbaringar!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0