2 veckor riktigt arbete.

Idag höll jag på att arbeta som vanligt i lägenheten då jag fick ett mycket bra telefonsamtal.
Det var Kelly, hon har fixat arbete till mig på hotellet, i två veckor (säkra), sen blir det troligen mer sa hon..
Så det känns hur underbart som helst.

Men då blev jag ju lite stressad på samma gång, för vi har ett par fönster kvar att måla.
Ett fönster två gånger och resten en gång, förutom sovrummsfönstret som är helt klart!

Haha måste berätta, idag när jag målade köksfönstret, så ser jag en i 40 års åldern som glor upp och tittar på det jag håller på med. Jag tänkte,skit samma, det är många som har tittat upp, nu när jag står här och målar i regnet.

Efter cirka 3 minuter plingar det på vår dörr. Det är HON som glodde extremt.
Hon berättar att hon budade på våran lägenhet och att hon ville titta hur vi har gjort det.
Jag ba? Är du korkad (Sa ju inte det, men tänkte). Herregud, man kan ju inte gå och plinga på och börja hålla på så.
Sen berättade hon om att hon tänkte riva väggen mellan köket och gästrummet, det är en BÄRANDE vägg tant, så det går inte! Jo, om hon sätter pelare, men jag tror inte att fastighetsskötaren skulle gilla det, suck!

Åh, helt galen alltså.

Ja måste sova nu, ska upp vid fem i morgon, sen dricka på kvällen!
Kommer dööö, jag som absolut inte är morgonpigg!

Hopppas alla haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0