Vaxning!

I morse fick jag ett samtal av mamma om att hon ringt och fixat tid hos doktorn och sjukgymnasten åt mig. För att jag har haft så fruktansvärt ont under helgen. Det gick bra, nu är allt dokumenterat om det skulle bli några men senare i livet. Men det tror jag inte det blir. Men bättre att ta det säkra före det osäkra.

Sen har jag varit uppe i huset, ätit lite middag och undr kvällen blev det vaxning på kusin Josefin ^^ När hon ringde och frågade om jag ville göra illa henne så tackar man ju absolut inte nej, hahaa! Men hon skrek inte alls lika mycket som jag trodde hon skulle göra, men skrek, det gjorde hon!

I morgon åker hon till Thailand, kommer sakna henne. Vi har haft så fruktansvärt roligt den senaste tiden. Allt från  mutthår till slagsmål :P haha. Hoppas nu bara att hon får det riktigt underbart.  Kommer sakna att att någon bara komer och plingar på och säger: Ska vi ta en cigg och snacka skit? eller bara alla våra pratstunder, som antingen är super seriösa eller rikigt oseriösa!


Nu ska jag dra mig ut på ballkongen och sedan blir det Prison Break!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0