541 bilder...

Hallojsan :))

Fy fasiken så skönt det är att vara hemma, självklart saknar jag värmen. Men att träffa alla nära och sätt deras reaktioner på det lilla man har köpt åt dem, får en att verkligen känna glädje att komma hem.. När man ringde hem från Egypten sa dem jämt, jag saknar dig, en gång hörde jag knappt vad mamma sa, så hon sa det nog minst 6 gånger.. Efter det höll man på att börja gråta som ett litet barn.. Haha. Jag är en riktig mamma gris. Men en stolt sådan.

Idag har dagen bara gått åt till att tvätta, ta det lungt och packa upp allt vi köpt. jag köpte fyra stycken sjalar. haha, I slutet sa Birkon att jag inte fick köpa mer. Då börjar Anneli, visa mig massa fina, det kittlade ganska rejält i fingrarna, men jag höll mig ^^

Snart kommer Madeleine förbi, så ska vi tacka för att hon hjälp oss med posten den här veckan. Sen blir det nog mycket prat om hur vi hade det där. Sen senare kommer troligen kusin Johan och Fia luttan förbi! Då ska jag nog passa på att boka en klippning av henne också :)

Har kikat igenom alla 541 bilder nu.. Så tänkte lägga upp ett par stycken nu..



Vi som åkte på resan -->

     
BAJS-Fredrik                     Anneli                    Emelie           Birkon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0