SLAGSMÅL!

VILKEN FANTASTISK UTEKVÄLL DET BLEV IGÅR! (Inte)

Jag kommer aldrig glömma, mitt första slagsmål med en annan tjej.
Jag var 19 år och var så fruktansvärt på g för en perfekt ute kväll med ett par underbara vänner. Även om jag fått veta en del saker tidigare på kvällen som jag gärna kunde varit utan. Jag trodde du var min vän. Du kommer aldrig erkänna, jag vet det.

Men jag kan nog erkänna att jag är en stor fegis och jag var livrädd när den där bruden bucklade på mig och tog stryptag. Det ända jag sa var "Snälla, sluta, gå du dit så går vi hit, så har vi roligt på varsitt håll". Hon började mucka gräl med Birkon först. Men sen var det mig hon skulle på. Vad hade vi gjort?

Av 6 personer blev fyra slagna i ansiktet, två av oss kastades ned på marken och fick känna på stryptag. Kille mot kille. Tjejer mot tjejer. Hur löjligt är det inte?

Jag har en stor bula i bak på huvudet, sår på benen, tappar hår som om jag hade någon sjukdom, ont i halsen efter stryptaget och en fruktansvärd värk på vänstersidan i magen. Älsklingen fick ett hack i huvudet, på armarna och på benen. De andra två fick en varsin smäll i ansiktet, den ena började blöda, den andra har fått ett svullet öga.

Vet ni det roligaste? De anmälde oss, för misshandel, de var tydligen vi som hade börjat. VI? Vi slog tillbaka, självförsvar. Men, de hade tur, ingen av dem började blöda. För vi är inga idioter. Vi ville bara där ifrån.

Vart är samhället på väg att ta vägen egentligen? Vi hade bara sätt fram emot en fruktansvärt rolig kväll. Sen blev det en mardröm.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men gud, det där är ju helt sjukt! =/

2008-12-06 @ 23:24:36
Postat av: Malin

Men du, får jag fråga vad som hände? :/ asså var det några ni kände eller?

2008-12-07 @ 21:32:14
URL: http://moggi.blogg.se/
Postat av: Michelaaajn

Hej gumman! Hoppas du mår bättre efter allt som hänt. Jag håller verkligen med dej, vilka jävla idioter! . Och tur att ni inte blev mer skadade än vad ni blev. Visst ni blev slagna osv, men de kunde varit värre :( . Jag hoppas snart att din o birkons smärta försvinner. Såg hur uppskärrad du var i fredags, och det var inte roligt o se dig så. För du är verkligen inte en sån person som bårkar med andra. Och dem där idioterna kan verkligen dra åt ... . Hoppas du blir bättre snart , och hälsa birkon att krya på sig också. Och jag hoppas ni får och nikommer få en underbar resa :) ! Kramar

2008-12-07 @ 23:14:16
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0