Sista dagen på 2008

Nu har vi äntligen kommit till sista dagen på 2008.

Det är mycket som har hänt under det här året. Mestadels positiva saker, som till exempel:

* Birkon och jag flyttar till trean
* Jag tog studenten (helt klart en av mina roligaste dagar i livet)
* Min mage har blivit så mycket bättre, den krånglar nästan aldrig.
* Resan blev av, som vi i flera år har väntat på. (Egypten)
* Birkon och jag har varit tillsammans i fem hela år.
* Kusin Josefin har kommit hem till Norrtälje igen.
* Kontakten med pappa har blivit så mycket bättre.

Några tråkiga saker som har hänt år 2008
* Jag förlorade en kusin.
* Blev nedslagen.
* Vårat "gäng" splittrades.

Nyårslöften 2009
1. Sluta röka, ögona böj.
2. Börja träna 3 ggr i veckan på Nautilus.
3. Gå minst en lång promenad per dag.
4. Äta mer nyttigt, enbart onyttigt på helgen.
5. Få bort mitt Coca Cola beroende. Måste bort!!!
6. Inga barn ska bli till (horoskopet sa att det skulle bli något där).

Jag hoppas att år 2009 blir minst lika bra som 2008. Visst, det  har skett tråkiga saker, men det är bara att ta sig upp och minnas de som har varit men också bilda nya upplevelser och minnen. Om man stannar för länge i det förflutna, så lever man till slut i det. Jag vet, jag har gjort det, alldeless för länge. Men nu, är det bara att se framåt :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Usch, lät lite läskigt det där med att folk tagit självmord pga tabletterna och så :/ Min mamma provade att äta dom, men hon mådde bara grymt illa av dom så hon slutade.



Men du ska se att du kommer klara det galant! :)



Ikväll ska jag hem till en kompis, blir middag och alkohol med massa vänner. Så det blir nog galet roligt! Själv då, vännen?



Awh, men tack så mycket.. vad söt du är!

2008-12-31 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0