Juldagen

Nu har julafon passerat och snart börjar ett nytt år. Hoppas alla haft en fantastisk julafton, min var riktigt bra!

Birkon och jag läste våra horoskop i olika tidningar, stod bland annat att det var lite gräl, bra år för pengar och att ett kärleksbarn kommer "upptäckas" eller att gifta sig.. Hmm, det där med lite gräl, bra år för pengar känns riktigt bra. Men nej, inga barn. De är underbara, hur söta som helst. Men både jag och Birkon vill resa, upptäcka nya saker, sen så måste ju båda ha ett bra arbete, så att barnet får en bra uppväxt. Likaså att gifta sig, hur vackert och underbart är det inte, jag vill så gärna gifta mig, men pengar, pengar. Ett bröllop kostar. Jag tar aldrig horoskop så seriöst.. Men nu när det var barn och grejer inskrivet, i bådas dessutom, så blev jag faktiskt lite nervös. Men det är bara strunt, allt med horoskop, ska bevisa det :)

Idag blir det jullunch/middag hos mormor, träffa kusinen Josefin som kom hem från Thailand i natt. ikväll blir det faktiskt lungt, Birkon jobbar natt, jag har ingen dricka för att göra det. Så det blir första lugna juldagen på många år. Skönt faktiskt! Blir nog mys framför teven med Birkon, tills han ska till jobbet och arbeta natt.

Ne nu ska jag sminka mig, torka håret och göra det sista innan jag ska iväg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej em :) hoppas du har det bra!

detta är första gången som jag sett att din meny hoppat ner, hmm.. när jag kommer hem ska jag hjälpa dig :) internet här är så seeeeeegt.

Kramar från Malin

2008-12-25 @ 14:51:10
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0