God morgon alla härliga bloggare!

Var uppe tidigare än tuppen idag. Var nere på ett möte på stan vid 9:00. Gick upp redan vid halv sju! Woho, stolt! Så nu är jag hemma igen. Gubben min försöker få mig att sätta mig vid teven med honom och se på Wall-i men känner inte riktigt för at glo film just nu!

Igår kväll fick vi för oss att vi skulle tvätta.. tyvärr hade vi inte tillgång till torkrummet. Så i morse när man gick upp hängde det kläder precis över allt. Kunde inte sätta mig på någon stol igår för dä var det strumpor etc. Fick till och med hänga kläder över köksluckorna. HAHA. Så jag lovar, direkt när jag gick upp vek jag in all tvätt som hade torkat!

Nu på dagen händer det väl inte så jätte mycket. Birkons bror kommer nog förbi lite senare. Han opererade sig igår. Stackarn, tycker så synd om honom. Kommer ju ihåg själv hur dåligt och jobbigt det var när man hade opererat sig.
Sen blir det nog en promenad upp till huset. Ska hämta lite grejer där. Ohoo, ikväll blir det fest också! Först blir det att jag, Josefin och Birkon börjar lite lätt här hemma. Sen vidare till Johan och Fia för att hämta dem och vid 19:00 - 19:30 ska vi vara hos Per. Där har vi hyrt en lokal med biljard :) Så fram till 22:00 blir det dricka och spela lite sånt. Sen upp till Per igen, där blir det nog inte mindre än Sing Star! Något Birkon och fruktansvärt duktig på!

Ojj det blev rätt mycket. Så ska sluta skriva nu! Så kanske vi höres lite senare!

Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0