God middag och Skit blogg

Har precis ätit en fruktansvärt god middag, som min underbara festman har lagat till :) Fläskfilé mums!

Sen blir jag så fruktansvärt irriterad när jag trycker mig in på min blogg sida. Det ser ju helt galt ut, först blir ju allt vitt med svart text. Sen kommer min design.. Inlägg etc som ska vara på högersidan högst upp. Är längst ner.. Tidigare idag sågjag ens inte den.. Men jaja, skit grejer.
Ser det likadant ut för er?
 
 
Har ingen gjort någonting, så förstår inte vad som händer med min blogg!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker också att det är jättekonstigt det där med att din design muppar sig i början :/ vet tyvärr inte vad som är felet. Hm, jag kan prova att ta bort allt.. och sedan lägga in igen. Kan prova det i morgon

2008-12-06 @ 00:26:23
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0