Fan..

Fan va ont jag har.. Om jag inte skulle åka utomlands hade jag inte brytt mig så mycket. Men nu när jag ska det så är jag fruktansvärt orolig att det inte försvinner. Förut när jag hade nackspärr på ena sidan så höll det sig i nästan 1½ vecka. Det här gör ju 100 gånger värre. Sitta på ett flygplan i 6h känns inte så najs då. Det gör inte så ont när jag är uppe och går, men när jag ska sätta mig/lägga mig ned, så vet jag inte vart jag ska ta vägen. För det värker både i magen och i huvudet, nacken och halsen.

Om jag trodde på gud skulle jag be honom att ta bort all min smärta tills på onsdag.

Älsklingen känner sig bättre idag, känns jätte bra att veta det. Man vill ju inte att den man älskar mer en allt ska ha ont och känna smärta. Så det är mycket positivt.

Idag vid tre börjar Älsklingen jobba kväll, 15 - 23, så jag ska upp till mamma och äta middag och bara ta det lungt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men du vet, emelie.. dansen tar vi igen någon annan kväll, var så säker på det ;)

2008-12-07 @ 13:52:32
Postat av: Pernilla

Ja men absolut, jag hade trevligt :)

Hurrudu, vi borde minsann ses någon dag och ta en fika eller så. Vore mysigt!

2008-12-07 @ 15:58:29
Postat av: Michelaaajni

Okeej va skönt o höra att ni mår mkt bättre nu :)Neej jag tror inte dem alls tyckte de, dem förstod nog bara vad som hade hänt o vlle hjälpa till :) . Jaa de tkr jag verkligen ni ska göra ! . De skulle ni redan gjort i lördags dirket , men bättre sent än aldrig :) . Klart jag bryr mej om mina vänner! Hoppas ni har de kul nu! kramar

2008-12-08 @ 21:14:35
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0