9 december

Idag har jag varit uppe hos mamma och bakat lite lussebullar. Iofs gjorde jag inte så jätte mycket, mamma fick göra det mesta :) Men iaf, när jag var där uppe läste jag mitt horoskop för morgon dagen. Jag läser sällan, för jag tror inte riktigt på det där. Det stod iaf att jag inte får stressa i morgon, för då kunde det bli stora gräl. Det tar jag på fullaste allvar, faktiskt. Så idag har jag packat klart allt inför resan som startar 4:30 på torsdag morgon. För jag vet att jag kan bli riktigt grinig när jag blir stressad, nu handlar det ju faktiskt om en resa, långt bort. Så ja, i morgon blir det en lugn dag för mig!

Nu vill jag bara att gubben min ska komma hem, har så fruktansvärt tråkigt. Har dammsugit, plockat så det ser fräscht ut här hemma och packat, nu finns det ju inget mer att göra, förutom att ugly betty börjar nu.. Så ska väl hoppa ner i soffan och titta på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0