30 december

Idag blev det verkligen en sovmorgon.. Gick upp vid 13:45 ungefär.  Men det blev sent igår. Johan och Fia var här och vi mysdrack lite. De drog kanske vid ett snåret. Men Birkon och jag låg och pratade till 3:30 - 4:00 tiden.

Blev väckt av att mamma ringde, tur var väl det. Blev en tripp upp på jysk, köpte lite förvaringsprylar, en svart hylla och två små tvättställningar för underkläder.

Har precis bränt ut alla bilderna från Egypten till Fredrik och Anneli. Sen valt ut de bilderna jag och Birkon ska framkalla och sätta in i vårat fina Egypten album.

Nu är det inte mycket kvar av brännan, smörjar in mig minst tre gånger per dag. Ändå ser man helt galen ut. Inte så att man flagnar, utan torr och skrynklig, som en 75 åring ungefär. Ursh, gillar det inte..

Ne nu ska jag kolla om Birkon behöver hjälp med att sätta upp taklisterna i köket :)

Ha en fortsatt bra dag.. och önskar er alla en god fortsättning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0