2 december

Ny duschad är man och om ett par timmar ska jag träffa Sara. Gå på stan och kolla lite julklappar blir det.

Igår kväll så hade Birkon en överraskning till mig. Han hade tänt ljus i sovrummet, tagit fram massage olja och skulle massera mig :) Fruktansvärt sött och skönt!

Nu är det inte många dagar tills egypten resan. Fick hem resväskor igår. Så vissa självklara grejer har jag redan packat i. Tidig som jag är.

Ne nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska träffa Sara.

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver inte så ofta längre juh.. Värsta tråkigt, tycker om att läsa din blogg =)

2008-12-04 @ 20:56:49
Postat av: Emelie

Tack, nej jag gör tyvärr inte det. Har inte riktigt haft tid eller ork! Men jag ska försöka skriva mer :) Jag lovar ^^ Kul att jag har en som tycker om att läsa min blogg. Det är aldrig fel.

2008-12-05 @ 10:12:55
URL: http://buumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0