10 december

Nu är det inte lång tid kvar alls, tills vi åker.
Allt är färdigt, så jag är redo för att åka nu om det skulle ha varit så.

Min mage håller på och krånglar, försöker att koppla bort det, men så fruktansvärt svårt. Jag hoppas att jag slipper må så här illa i morgon. Tyvärr så tror jag att det kommer bli värre. Tur som är har jag världens underbaraste pojkvän som säger att han ska ta hand om mig. Så det känns riktigt bra!

Snart kommer Madde förbi, ska lämna ett täcke och lakan. Sen blir det in i duschen, för det pallar jag inte inatt. Behöver min lilla sömn som jag kan få. :)

Tror nog att det här blir mitt sista blogg-inlägg innan jag åker. Så önskar er alla en riktig trevlig vecka här i kalla Sverige.

Kommentarer
Postat av: erica

Bra att ni fick in några slag iaf! Vilka jävla människor. Seriöst! :D Helt sannslöst

2008-12-10 @ 19:01:33
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det jätte bra, det förtjänar du!:*

2008-12-10 @ 22:38:04
URL: http://silenthill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0