Yesterday.

Igår mådde jag inte alls bra på dagen.
Kände mig jätte yr, illamående och ont i huvudet.

Så jag orkade inte göra så jätte mycket i lägenheten, men min underbara ängel fortsatte och gjorde så vi har kommit ett steg längre i renoveringshärvan!

På kvällen kom Johan och Fia över, vi skulle ut i skogen och plocka kantareller.
Vi åkte upp till LV3, Johan och Birkon ville åka hela vägen in men jag och Fia ville gå.
Så vi fick komma överens om något. Så det blev så att jag och Fia satt i bakluckan och hade fötterna uthängandes bak å bilen. Det dammade och hade sig, men gud va vi skrattade. Men där fanns ingen svamp så vi åkte vidare till roslagsbro.

Johan och Fia hittade jätte mycket kantareller eller jätte mycket mot va vi fick. haha. Jag och Birkon hittade bara 10 SMÅ, jag sa att vi hade hittat medelstora. Men den var riktigt små om man jämförde Johans och Fias.
Vi åkte en sväng med bilen och sedan hem till huset och stekte våra kantareller. Riktigt smarrigt. Haha ja, jag och Birkon snodde rätt mycket av deras, för vårat blev ju inte dirket så mycket.

Idag ska jag tvätta för första gången nere i lägenheten, får se hur det går. Vet inte hur maskinen fungerar. Men det är nog inte så svårt. Ska väl även tapetsera och lägga lite golv.

Märkte att jag inte har skrivit på ett tag, men men.

Juste, på fredag blir det en liten båtresa med Birkon, Fia och Johan och på kvällen ska vi äta lite kräftor och ostbricka. Så gott, första tjejen som säger "jag älskar kräftor" (Fia). Underbart. Annars är det alltid bara jag som sitter och äter kräftor.
Så det kommer bli riktigt roligt!

Ha en bra dag alla bloggläsare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0