Utekväll med Josefin & Birkon

Det började hos mormor, med lite cider, shot och baileys.
Birkon kom vid nio, jag, Josefin och mormor såg lite på teve och gjorde oss lite smått i ordning.

Josefin fixade min frisyr (TACK), jag höll på att dö i början, hon tuperade luggen så att den stod RAKTupp. (Inte mig i det alls) Haha. Men den när hon fortsatte fixa i ordning allt så blev det bra mycket bättre.
Det var skönt att bli lite ompysslad och slippa hålla på själv.

Vi gick ner till trädgårn vid typ 11. På vägen dit drack vi, pratade och åkte lite karusell :)
Väl inne på trädgårn tyckte vi att det var ovanligt med lite folk, men vi hade det trevligt iaf.
Satt och prata snusk och allt annat från himmel och jord.

På väg hem åkte vi lite mer karusell, fast den gick snabbare den här gången. Av den anledningen att Birkon sprang upp farten åt oss.

Tack för en riktigt rolig kväll Josefin och Birkon.
Skönt att få komma ut lite och bara ha det skoj innan skolan börjar igen :( Suck!

Jag saknar att du inte bor här på heltid, Josefin, för vi har riktigt roligt tillsammans när vi ses och gör något!


Kommentarer
Postat av: josefinefia

Det är två st!:p

2008-08-21 @ 14:00:58
URL: http://josefinefia.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag är ju här nu sötnos.

Men vi får se hur länge jag stannar.. :)

Det är ju bara att sätta dig på flyget ner någon helg annars!

2008-09-17 @ 15:38:59
URL: http://josephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0