Tredje inlägget idag, ILLA!

Idag på Grafisk kommunikations lektion höll jag nästan på att dö.

Bara att stå och vänta på att lektionen ska börja om 10 minuter kändes som 2 timmar.  Det var så hemskt, veta att man ska vara inne på en lektion i 2 h 40 min utan att säga ett ljud. Att inte känna någon, bara veta något hm om någon.

Jag LOVAR att jag saknade min gamla klass, så sjukt mycket! Speciellt Malin.C. Underbara Malin!

Vi ska göra ett bokomslag om sagor, vi fick välja mellan olika från bröderna Grimm. Jag valde Törnrosa av den anledningen att jag trodde den skulle vara lättast. Jovisst, inte fan fattade jag att jag skulle måla hela jävla törnrosa, prinsen och allt vad det nu är FÖR HAND! Jag kan inte måla :P Haha, jag missuppfattade nog den där kursen.
Jag trodde det var lite som multimedia då man målade i illustrater så ett vanligt foto blev tecknat typ. haha helt sjukt!
Vet inte om jag pallar detta. Likaså, jag kunde ju inte pendla lite idéer med någon annan. För jag HAR ju ingen att prata med. Åh, just nu, känns det så jobbigt.

Ända positiva är väl att jag gör precis det jag ska hela tiden, (något jag faktiskt oftast gör),, men men. Åh ursh.

Ett år? Min mage kommer nog klara 3 månader, MAX om ens det.


Kommentarer
Postat av: Malin

vad gullig du är :) hihi! <3 och du ska veta det.. att efter den dagen du slutade att gå i skolan så blev ingenting detsamma. Det fanns alltid en viss tomhet där. Vi träffades ju någon gång i veckan sådär, men det blev ju inte riktigt samma som innan. Men jag är glad att du orkade så pass mycket iaf som du gjorde :)



Och det är bara att kämpa! jag vet att det är jobbigt med magen o det, men tänk var skönt sen när allt är över :) då slipper du skiten för gott! om du så vill. Och det kommer att vara värt det. Jag önskar att jag kunde gå den där kursen med dig, för att ge dig lite sällskap :) och ärligt talat, att få ett tag till i skolan hade inte gjort något för min del.. egentligen. För vad gör jag nu, ingenting.. det suger.

2008-08-26 @ 23:20:41
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0