Systemkamera, svårare än vad jag trodde.

Igår var det mormors födelsedag, det var riktigt trevligt faktiskt. Mycket folk som man inte har träffat på flera år, eller rättare sagt sen morfar gick bort. Ingen kände igen mig, men jag kände igen alla, haha, så pinsamt!
De frågade, vem kan det här vara då? Jag bara svarade Ja vem kan jag vara? Vad vet jag? Jag TRODDE ju att de skämtade. Men sen förstod jag ganska snabbt att de inte gjorde det... Haha.

Hade foto A igår också, fick en egen systemkamera som vi får låna i ett år. Fick även veta hur man framkallar foton och göra en egen filmrulle. Tyvärr så hann inte läraren visa mig hur kameran fungerade. Så nu har jag bara chansat på hur jag ska göra. Jag väntar tills jag hittar den där gröna pricken iaf. Sen trycker jag. haha. Shit vilken tid det tar för att hitta rätt bländartid eller vad det nu var/hette. Haha. Jag vill ha en sån systemkamera som man kan se vad man fotar, men icke, här ska man klara allt själv :) Men det var roligt, läraren verkar jätte bra, så det är skönt!

Jaja, snart ska man till skolan igen. Matte B och sedan GKO. Ser inte fram emot något av dem, men speciellt inte GKO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0