Skolan igen då

Nu börjar skolan igen. Känner mig inte så speciellt sugen. Jag är mer arg på min idiotiska mage att jag var tvungen att sjukskriva mig i ett halvår i trean. Så nu ska man gå med massa "gamla tvåor", bara för det. Hoppas att det går bra iaf.

Efter skolan idag ska jag ner till lägenheten, fortsätta med golvet i hallen, vi orkade inte åka ner i går kväll. Men om det går bra hinner vi nog tapetsera lite i vardagsrummet också. Efter middagen kommer pappa och sätter upp vårat kök. woho! Så nyfiken!

Känner mig så taskig, Birkon åkte just ner till lägenheten för att arbeta lite där och så sitter jag här och bloggar. Men han tyckte att jag skulle få ta det lite lungt nu första skoldagen, haha!

Men då blir det desto hårdare arbete efter skolan :)

Förresten, det ska bli såå roligt att träffa Emelie, Katia och Malin från förra klassen, de ska också dit! Vet inte om det är fler som kommer, men det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

kunde inte komma till skolan idag tyvärr :/ men jag kommer att vara där andra dagar, det är jag säker på! så vi träffas iaf :)

2008-08-25 @ 12:12:49
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0