Skolan blev bättre när Katia kom

Idag när jag kom till skolan smsade jag Katia för att se om hon skulle dit. Hon svarar och berättar att hon ska dit. Jag blev överlycklig. Först för att bara få träffa någon som är rolig, trevlig och framför allt att man kunde prata med någon.
Tack Katia för att du gjorde att min skoldag blev så mycket bättre.

Så även om hon inte gick på mina lektioner, blev rasterna fantastiska :)  40 minuters håltimme kändes som 5 minuter. Det var länge sen tiden gick så fort i skolan.

I morgon ska jag ha något ämne som heter idéhistoria och något mer, i 2½ timme. jag ser inte fram emot det, av den anledningen att jag har hört att läraren suger och att det inte alls är något roligt ämne. Sen är det matte efter det, så ja inge vidare rolig dag i skolan i morgon inte.

Idag när jag kom hem från skolan så ser jag att Birkon har satt upp fläkten och fixat massa andra grejer i köket. Det blev riktigt snyggt. Vi har även lagt golv och kopplat om massa sladdar så ugnen, spishällen och mikron fungerar. Så ja, en riktigt bra dag.

I morgon blir det tapetsera vardagsrummet och på lördag blir det Ikea, så underbart!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va?! Herregud, så bara för att du var sjukskriven första terminen så måste du gå ett helt år? Helt sinnes :/ och om du hade varit sjukskriven bara andra terminen kunde du ha fått hemuppgifter? Vart tog rättvisan vägen?



Ja, det kommer när ni båda är redo :) Ingen idé att stressa. Det löser ingenting. Ni kommer nog få en liten inom en framtid det tror jag absolut :)



Ah det här är helt otroligt. Nu är jag ju sjukskriven så jag gå bara och väntar.. nu är det iof bara ca en månad kvar, men har hört att det är den värsta tiden :D Haha jag blir helt slut av att bara föna håret och att bädda sängen... det får jag göra i omgångar :P haha!



Ha en underbar dag i skolan och trevlig helg tjejen!

2008-08-29 @ 12:37:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0