Kvällen blev bättre.

idag på dagen har jag enbart tänkt på min farbror, hans fru och barn.
Jag lider så mycket av vad som har hänt, det är hemskt.

Idag för att försöka sluta tänka på allt hemskt som har skett så har jag och Birkon lagt golv i sovrummet. Så nu är det klart också, det blev riktigt snyggt!

Birkon fick ett roligt samtal idag också. En kille ringde och berättade att han skulle leverera varor åt oss i morgon.
Jaha sa Birkon, vad för varor?
Vi har bara beställt Sidebyside kyl/frysen och en inbyggnadsmicro. Men de var tydligen slut och skulle inte komma in förren v.36 och sedan kunna levereras ut v.37. Det var slut på LG´s lager också. Men den där leverantör killen säger att det är just kyl/frysen och micron som han ska leverara. Perfekt för oss, men hallå, de var ju helt slut?! Jovisst har vi ringt och klagat 2 ggr, för att vi skulle ha fått den för 1 till 2 veckor sedan.
Men men..

Under kvällen har jag och Birkon varit hos Anneli och Per. Myspysigt som vanligt. Har även varit och handlat kräftor tills i morgon med Birre, Johan och Fia. Jag är en kvinna som älskar kräftor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0