INTE vår dag idag.

Idag när jag kommer ner till lägenheten har våra bänkskivor kommit.
Så jag måste flytta på alla dörrar som ligger i vardagsrummet för att jag ska kunna få in bänkskivorna. När jag väl tar upp därrarna på marken, ser insidorna förjävliga ut. Färg har kommit på ena sidan och ja, jag ville bara dö. Bara att börja måla om allt IGEN!

Sen när Birkon kom så skulle vi åka och handla massa dörrhandtag, låsgrejer som sitter i dörren och massa annat. När vi väl kommer hem och ska försöka få i dem där, så fungerar det inte.
Birkon blir skogstokig och kastar saker runt om sig, och vad gör jag? Jag står och skrattar, men det gör jag jämt när jag blir sur och vet inte alls vad jag ska ta mig till.

Sen när vi ska sätta i en dörr, där den ska sitta, så halkar dörren till, så den åker in i listen och så det blir ett stort jävla hack! SÅ måla dörrarna och listen igen, suck, fy faaan!!!!

Ja inte vår dag, jag lovar, det var mer grejer som gjorde oss så fruktansvärt arga och besvikna.

Ursh, fy fan på att renovera lägenheten!

Vi kommer ju aldrig bli klara :(, men iofs, detta är våra första bakslag på hela månaden, så vi visste ju att dem skulle komma, nångång. Men inte nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0